Kontakti | Par SievietesPasauli | Reklāmas iespējas | Noteikumi | Lapas karte
Twitter
Lietotājvārds 
Aizmirsi lietotājvārdu vai paroli?
Parole 
Ienāc
Atcerēties manus lietotāja datus uz šī datora
Tu vēl neesi reģistrējusies SievietesPasaule.lv? Izdari to tagad!Tas ir bez maksas, bet piedāvā dažādus bonusus, tādus kā - piedalīties konkursos, testēt produktus, blogot, pirmajai uzzināt jaunumus, kā arī personalizēt savu Sievietes Pasauli. Pievienojies!
Pirmdiena,  30. Marts Vārda dienas Ilgmārs, Nanija
Autors: ligucis72
Ilustrācija: http://strictlynononsense.com/
Pievienots: 12.04.2015.

Labdien!
Veletos uzzinat...vai esat saskarusas ar parastiem notievesanas panemieniem...pastastiet ar kadiem...kadi ir vairak efektigi?iznemot sporta zales...jo man...

08.05.2015 07:54
Vajag iemīlēties!
03.05.2015 21:50
Man ļoti palīdzēja aparātprocedūra Velashape - par 1 izmēru kļuvu slaidāka. Tas arī celulītu ārstē.
01.05.2015 19:51
Ja tu gribi dzīvot kā karalis, tad brokasto kā karalis, pusdieno kā princis un vakariņo kā ubags.
01.05.2015 22:37
27.04.2015 16:34
atsakies no maizes, miltu produktiem, makaroniem, rīsiem, dzer daudz ūdens, kusties :)
21.04.2015 15:21
Man bija tāda paša problēma, saldu neēdu un tttttttt, bet nekā! Tagad jau sēžu otro nedēļu uz veselīgas ēšanas diētas un OPĀAAAAA. Kad sāku bija 101.5 kg šodien jau 96.3...
Labais!! Sajūta ir feina, protams nagi niez un gribas paķert ko gardu, pavēlu sev ka negribu un viss kārtībā. :))
21.04.2015 16:24
Apgaismosi, kas tā par veselīgas ēšanas diētu?
22.04.2015 12:38
http://calis.delfi.lv/forums/tema/18166512-veseligas-esanas-dieta-2/
šeit viss ir, un es joprojām pie tā pieturos. Protams nav viegli, ka mājniekiem cep pīrādziņus un gatavo gardas lietas...... :))
Ir viss okidoki!!!
06.05.2015 12:36
Tā veselīgā diēta diez ko veselīga neizskatās - drusku par daudz olu, kas paaugstina holesterīna līmeni (nu, var jau ēst tikai baltumus, bet man negaršo). Pati pašlaik "sēžu" uz Dikāna diētas, 2 mēnešos esmu tikusi vaļā no 10 kg, bet vēl turpināšu. Šeit gari un plaši neaprakstīšu, jo viss ir atrodams tīmeklī, bet pamatprincipi, kas būtu jāievēro bez visām diētām ir skaidri - saldumus, baltmaizi nelietot (nu, varbūt kādu vienu reizi nedēļā pavisam nedaudz), vismaz pusstundu dienā staigāt, dzert vismaz 1,5 l ūdens dienā. Lietot vājpiena produktus.
15.04.2015 09:07
mazāk rīt vajag..........
15.04.2015 10:04
Nu, un kam šitais bija vajadzīgs!?!
13.04.2015 11:19
Man palīdz cukura samazināšana: atsacīšanās no saldumiem, sulām, ievārījumiem, jogurtiem, biezpiena sieriņiem, mīklas izstrādājumiem (izņemot rupjmaizi). Labas ir ātrās pastaigas vismaz 6km garumā, kā arī porciju samazināšana un liesas vakariņas.
Vārds
Komentārs:

! SievietesPasaule.lv neatbild par pievienotajiem lasītāju komentāriem, jo tie satur autora, nevis portāla veidotāju viedokli. Taču portāls aicina, rakstot komentārus, būt tolerantiem, ievērot pieklājības normas un iztikt bez rupjībām, pretējā gadījumā SievietesPasaule.lv patur tiesības komentārus dzēst. Komentāru noteikumi.
Pievienot komentāru
© SievietesPasaule 2009 | web izstrāde: Molssoft | webdizains: annija.lv