Copyright © 2010 Sievietes Pasauleizdrukāts no SievietesPasaule.lv
Lai gan produkta dabiskums ir otrs svarīgākais faktors, iegādājoties kosmētiku, izpratne par to, kas ir dabisks, sievietēm Latvijā ir zema. Foto- metro.co.uk
![]()
Zaļš ne vienmēr ir zaļš
Iegādājoties kosmētiku, Latvijas sievietēm vissvarīgākais faktors ir cena, otrs - tās dabiskums. Taču izrādās, ka pie mums ir zema izpratne par to, kas ir dabiska kosmētika, secināts Latvijas eko kosmētikas zīmola Madara Cosmetics veiktajā pētījumā. 71 % sieviešu uzskata, ka pietiek ar to, ka nosaukumā minēts „eko" vai „bio", lai kosmētikas produktu uzskatītu par dabisku, taču tas ne vienmēr atbilst patiesībai. „Lai gan produkta dabiskums ir ļoti svarīgs, izpratne par to, kas ir dabisks, ir zema. Piemēram, 21 % sieviešu domā, ka par to liecina iepakojums - kartona kastīte, stikla pudelīte utml.," stāsta Madara Cosmetics vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere. „Patiesi drošus kosmētikas produktus var atpazīt pēc starptautiski atzītiem sertifikātiem un produkta sastāva, ko var redzēt uz produkta iepakojuma." Katra trešā sieviete pieņem, ka kosmētikas produkta dabiskumu apliecina tā latviskā izcelsme, savukārt, cenu un tirdzniecības vietu kā pazīmi produkta dabiskajai izcelsmei sievietes min retāk. Interesanta tendence, ka sievietes vecumā no 15 - 24 gadiem vairāk nekā gados vecākas sievietes uzskata, ka kosmētikas produkts ir dabisks, ja tas ražots Latvijā un tam ir it kā atbilstošs iepakojums.
|