Vārda dienu svin: Aldonis, Agija

Vai Tu zini paaudžu atšķirības, iepērkoties online?

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Raksts tapis sadarbībā ar SMScredit.lv

Tā vien šķiet, ka paaudzēm nav īpašu nosaukumu – ir tikai vecvecāku paaudze, vecāku paaudze, Tava paaudze, Tavu bērnu un tad Tavu mazbērnu paaudze, tomēr nav tiesa. Izrādās, patiesībā paaudzes tiek dalītas pēc gadu posma, kad tās dzimušas, un tām ir īpaši nosaukumi:

  •  1940.–1964.gados dzimušos sauc par Baby Boomers jeb Būmeriem (tādēļ, ka tieši šajā posmā notika tā saucamais “demogrāfiskais sprādziens”, kad dzima daudz bērnu – Būmeri);
  •  1960.–1989.gados dzimusī paaudze ir Generation X vai GenX, latviski – Paaudze X – tie ir mūsdienu jauniešu vecāki, tā saucamā “vidējā paaudze”;
  •  1990.–2000.gadā dzimuši Millenials vai Generation Y (GenY) jeb Tūkstošgadnieki, Mileniāļi vai Paaudze Y.

Šai paaudzei seko GenZ jeb Interneta paaudze – bērni, kuri vispirms iemācās atbloķēt telefonu un atvērt interneta pārlūku, un pēc tam sāk rāpot un staigāt. To sauc par evolūciju, atbilstoši tehnoloģiju attīstībai. Tā sākās pēckara periodā un cauri paaudzēm ir tikai paātrinājusies. SMScredit.lv piedāvā iepazīties ar paaudžu ieradumu atšķirībām, iepērkoties online.

Tehnoloģijas maina iepirkšanās paradumus


Foto: Stocksnap.io

Līdz ar interneta ieviešanu un datoru parādīšanos ierindas cilvēku vajadzībām, ir mainījušies arī izklaides un iepirkšanās paradumi, piemēram, cilvēki vairs neapmeklē kino, bet kāroto filmu noskatās internetā, kā arī laika taupības un iespējams arī slinkuma dēļ tā vietā, lai ietu uz veikalu vai tirgu, iepērkas internetā. Lūk, daži interesanti statistikas cipari par paaudžu paradumiem, iepērkoties internetā:

  •  67% Mileniāļu, 56% Paaudzes X un 41% Būmeru labprātāk iepērkas internetā nekā apmeklē veikalus;
  •  Būmeri, iepērkoties online, pavada četras stundas nedēļā, Mileniāļi un Paaudze X – gandrīz divreiz vairāk – sešas stundas;
  •  48% Mileniāļu, 56% GenX un 59% Būmeru ir iepirkušies tirgū;
  •  76% Mileniāļu un GenX, kā arī 74% Būmeru ir iepirkušies lielo mazumtirgotāju interneta vietnēs.

 
Foto: ShutterStock.com

Interesants ir jautājums – kā šie online iepirkšanās paradumi ietekmē pieprasījumu pēc ātrajiem kredītiem internetā?

Prasības pēc komforta pieaug visās jomās

Pieprasījums pēc ērtībām ir audzis, sākoties interneta laikmetam. Balstoties uz online pieejamo preču klāstu, cilvēki izmanto iespēju veikt arī lielākus pirkumus, un gadījumā, ja nepieciešami papildu līdzekļi, augstu vērtē iespējas, ko sniedz ātrie kredīti internetā – naudu bankas kontā var saņemt aptuveni 10-15 minūšu laikā. Ņemot vērā to, cik parocīgu iepirkšanos padara interneta aizdevēji, pieprasījums pēc ātrajiem kredītiem turpina augt tā pat kā online iepirkšanās popularitāte.

Un kā ar Tevi? Cik bieži Tu iepērcies internetā? Padalies ar saviem paradumiem komentāros!

 

Rakstu sagatavoja uzticamais aizdevējs – ienāc un iepazīsti mūs vairāk SMScredit.lv 

Dalīties.

Atstāt Ziņu