Kontakti | Par SievietesPasauli | Reklāmas iespējas | Noteikumi | Lapas karte
Twitter
Lietotājvārds 
Aizmirsi lietotājvārdu vai paroli?
Parole 
Ienāc
Atcerēties manus lietotāja datus uz šī datora
Tu vēl neesi reģistrējusies SievietesPasaule.lv? Izdari to tagad!Tas ir bez maksas, bet piedāvā dažādus bonusus, tādus kā - piedalīties konkursos, testēt produktus, blogot, pirmajai uzzināt jaunumus, kā arī personalizēt savu Sievietes Pasauli. Pievienojies!
Otrdiena,  12. Novembris Vārda dienas Kaija, Kornēlija
Iepriekšējā Nākošā
Autors: Dina Bašķe
Pievienots: 21.02.2011.

Lai siltajā gada laikā bez raizēm un kautrēšanās varam doties pastaigā ar kailām kājām un valkāt vaļējus apavus, laicīgi jāparūpējas, lai pēdu āda un nagi būtu...

Saglabāt kā mīļāko rakstu 1
Vingrojums pēdu muskulatūras nostiprināšanai un pēdu deformāciju profilaksei: Uz grīdas novieto kaudzīti nelielu priekšmetu (ozolzīles, čiekuriņi, akmentiņi, nelobīti rieksti u.c).
02.03.2011 17:44
Man nemaz nelikās grūti, bet mans pamatskolēns tomēr izrādījās veiklāks par mani.
28.02.2011 16:25
Pamēģināju un jāsaka, šo tiešām nemaz nav tik viegli izdarīt. Jāpatrenējas kādu laiciņu :)
Vārds
Komentārs:

! SievietesPasaule.lv neatbild par pievienotajiem lasītāju komentāriem, jo tie satur autora, nevis portāla veidotāju viedokli. Taču portāls aicina, rakstot komentārus, būt tolerantiem, ievērot pieklājības normas un iztikt bez rupjībām, pretējā gadījumā SievietesPasaule.lv patur tiesības komentārus dzēst. Komentāru noteikumi.
Pievienot komentāru
© SievietesPasaule 2009 | web izstrāde: Molssoft | webdizains: annija.lv